FITNI.ge – Fitness&Wellness » კალორიები

კალორიები

 

იცით თუ არა რამდენი კალორიის მიღება გჭირდებათ დღეში?

დღიური კალორიების რაოდენობის კალკულატორი ითვლის, რამდენი კალორია გჭირდებათ ყოველ დღე თქვენი სიმაღლის, წონის, ასაკი, სქესის და აქტიუროების დონის გათვალისწინებით.

ეს კალორიების ის რაოდენობაა, რომელიც ამჟამად არსებული წონის შესანარჩუნებლად გჭირდებათ. უფრო ნაკლები კალორიების მიღებით შეიქმნება დეფიციტი და დაიკლებთ, ამ რაოდენობაზე ჭარბი კალორიების მიღებით კი წონაში მოიმატებთ.

დღიურად საჭირო კალორიები
წონა (კგ):
სიმაღლე (სმ):
ასაკი:
სქესი :
აქტივობა:
იყენებთ სმ-ს? :
დღიურად საჭირო კალორიების რაოდენობა

შეიყვანეთ კალკულატორში თქვენი მონაცემები – წონა, სიმაღლე (სანტიმეტრებში), ასაკი, სქესი, აქტიურობის დონე (თუ არ ვარჯიშობთ და გაქვთ მჯდომარე სამსახური, აირჩიეთ მინიმალური), “იყენებთ სმ-ს?” გრაფა უცვლელი დატოვეთ, რადგან როგორც წესი სიმაღლეს სანტიმეტრებში ვანგარიშობთ და არ ვიყენებთ განსხვავებულ ერთეულებს.
მივცემთ “გამოითვალე!” და ქვედა გრაფაში გამოჩნდება ყოველდღიურად საჭირო კალორიების რაოდენობის მონაცემი.

იხ. ასევე: რამდენს დავიკლებთ და რაზეა დამოკიდებული შედეგი

19 Responses to "კალორიები"

  1. ნონა ამბობს:

    amaze dabla tu shevcham davikleeeeeb

  2. mariaammiii ამბობს:

    ver vitvlii :( ( ar wers kaloriebs gamotvlas ro vawvebi.yvelapers vavseb
    vinmem gamomitvalet ra
    qali60 kilo 16 wlis 168 sm da dgeshi orjer varjishi

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      2.005 კალორია. ოღონდ კვირაში ორჯერ ვარჯიშით ვიანგარიშე (დღეში ორჯერ გეწერა, შეცდომაა?)

  3. mariaammiii ამბობს:

    araa ar ariis shecdoma.dilaobit davrbivar da shuadges an sagamos aq rom videoebi devs im varjishebs vaketeb

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      ოკ. ეგ მაინც 1 სავარჯიშო დღედ ითვლება. მომწერე კვირაში რამდენი დღე გამოგდის ვარჯიში?

  4. ლილიკო ამბობს:

    1,362.06 amdeni kaloria cota bevri xo ar aris?

  5. გელა ამბობს:

    2608 კალორია მჭირდება დღეში და ამაზე მეტი კალორია რომ მივიგო , მაგალითად 500 კალორიით მეტი , წონის მატება თვეში რამდენს შეადგენს ხომ ვერ მეტყვით . დღეგამოშვებით ვვარჯიშობ

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      ნახევარი კილოს მოსამატებლად საჭიროა ჭარბი 3500 კალორია, ანუ დამატებით დღეში 500 კალორიით ნახევარ კილოს 1 კვირაში მოიმატებ – ოღონდ ეს ცხიმის ხარჯზე.
      მაგრამ რადგან ვარჯიშობ, ვარჯიშის დასრულებისთანავე მიიღე ცილოვანი საკვები ან პროტეინის კოქტეილი, ეს კუნთის ზრდას შეუწყობს ხელს და დამატებითი შედეგი გექნება. კუნთოვანი ქსოვილის ხარჯზე გაზრდილი წონა უფრო ჯანსაღიცაა და ლამაზიც.

  6. გელა ამბობს:

    კარგი ტანი მაქვს , გაცილებით მძიმე ვჩანვარ ვიდრე სინამდვილეში ვარ , ეს მართლა ტრენაჟორების დამსახურებაა , უბრალოდ მიჩირს მასის მომატება , პროტეინიც მივიგე 85 ლარი გადავიხადე , რძის შრატს შეიცავდა , მაგრამ უშედეგო იყო , მხოლოდ ძალა მომმატა და მასა არა . არადა მასა გარკვეულწილად უნდა მოემატა , ნუ ცოტა მაინც . მოკლედ რომ ვთქვათ მეტისმეტად უცნაური ორგანიზმი მაქვს )))

  7. ამბობს:

    es kaloriebi ro mivigo movimateb tu movikleb?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      ამ რაოდენობით წონას შეინარჩუნებთ. თუ ნაკლებს მიიღებთ – დაიკლებთ და შესამაბისად თუ მეტს მიიღებთ მოიმატებთ

  8. ამბობს:

    გამარჯობათ ვარ 15 წლის და ახლა გამოვთვალე ჩემი დღიური კალორია,2436 მივიღე და მაინტერესებს რაღაც.დილა საღამოს სახლის პირობებში ვვარჯიშობ,ხანდახან იპოდრომს ვარტყავ სამ წრეს, ექვსის შემდეგაც არ ვჭამ და მაინტერესებს კალორიების რაოდენობა ვთქვათ 500-ით რომ შევამცირო დავიკლებ თუ არა წონაში და სასურველ ფორმას თუ მივიღებ?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      იხ. თემა: http://www.fitni.ge/?p=4677

  9. კომეტა ამბობს:

    გამარჯობათ ვარ 21 წლის.168 170 ამდე და ვარ 49 კილო.ძალიან მინდა წონაში მოვიმატო და მირჩიეთ რამე.და მაინტერესებს რომ ვივარჯიშო დილით და მერე ვჭამო მოვიმატებ თუ არა თუ ჯობს რომ არ ვივარჟიშო? და რამდენ ხანში შეიძლება წონასი მომატება?

  10. სოფო ამბობს:

    კალორიები დავიანგარიშე და მივიღე 1403, დასაკლებად იგივე უნდა მივიღო თუ ნაკლები და რამდენი?

  11. სალომე ამბობს:

    დღეში რამდენი კალორიით ნაკლები უნდა მივიღო რო დავიკლო?

  12. თთთ ამბობს:

    სალომე ამ საქმის დიდი მცოდნე არ ვარ მაგრამ მე როგორც ვიცი 500 კალორიით ნაკლები მაინც უნდა მიიღო :)