FITNI.ge – Fitness&Wellness » Fitni Studio

Fitni Fitness studio-ს ვარჯიშის განრიგი
ორშაბათისამშბათიოთხშაბათიხუთშაბათიპარასკევიშაბათიკვირა
9:00
დილის ვარჯიში
9:00
დილის ვარჯიში
9:00
დილის ვარჯიში
11:00
სტეპ-აერობიკა
11:00
სტეპ-აერობიკა
11:00
სტეპ-აერობიკა
13:00
მაღალინტენსიური პროგრამა "Kickboxing Burn"
14:00
სტეპ-აერობიკა
"step power"
15:30 პილატესი
(40+ პროგრამა)
15:30 პილატესი
(40+ პროგრამა)
15:30 პილატესი
(40+ პროგრამა)
17:00 "BMI 25+" პროგრამა17:00 "BMI 25+" პროგრამა17:00 "BMI 25+" პროგრამა
18:45 "12 კვირიანი პროგრამა" ფიტნესი I ლეველი18:45 მაღალინტენსიური პროგრამა "Kickboxing Burn" 18:45 "12 კვირიანი პროგრამა" ფიტნესი I ლეველი18:45 მაღალინტენსიური პროგრამა "Kickboxing Burn" 18:45 "12 კვირიანი პროგრამა" ფიტნესი I ლეველი
20:00 "12 კვირიანი პროგრამა" ფიტნესი I ლეველი20:00 სტეპ-აერობიკა "step power"20:00 "12 კვირიანი პროგრამა" ფიტნესი I ლეველი20:00 სტეპ-აერობიკა "step power"20:00 "12 კვირიანი პროგრამა" ფიტნესი I ლეველი

ვარჯიშის ტიპი და მიზანი: წონის დაკლება, ცელულიტის შემცირება, სხეულის ფორმების დახვეწა და გამკვრივება, ფიზიკური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობის გაჯანსაღება, სასიცოცხლო სტამინას ამაღლება, ფიტნეს დონის და სპორტული მაჩვენებლების გაუმჯობესება.

ვარჯიში შედგება 3 ნაწილისაგან -

1. 30 წუთიანი კარდიო ვარჯიშისაგან

2. საფენზე პრობლემურ ზონებზე მუშაობა

3. ვარჯიში სრულდება გაწელვების კომპლექსით

კვება: ჯგუფის წევრებს მიეცემათ კვებითი რეკომენდაციები

ვარჯიშის ხანგრძლივობა: 1 საათი

ღირებულება: ვარჯიში ტარდება კვირაში სამჯერ,

12 ვარჯიშის (4 კვირა) ფასი 100 ლარი.

ტელეფონი: 236-46-05; 598 111 832; 598 48 43 88

სტუდიის მისამართი: საბურთალო, ჭიათურის ქ.17

(ხილიანი, ინფექციური საავადმყოფოს წინ მიმდებარე ტერიტორია)

 

Fitni Fitness Studio-ს პროგრამები:

„12 კვირიანი პროგრამა“ – ეს არის ის დროის ის პერიოდი, რომელიც საშუალოდ ესაჭიროება ადამიანის სხეულის ზოგად გაჯანსაღებას, ტონუსში მოყვანას, ფორმების ცვლილების მიღწევას და წონის შესამჩნევ კორექციას. პროგრამა იწყება დაბალი ინტენსივობის საბაზისო ვარჯიშებით და კვირების განმავლობაში განიცდის ცვლილებას სირთულის და ინტენსივობის მატების მიმართულებით. ფიზიკურად სრულიად გაუვარჯიშებელი ადამიანის შემთხვევაშიც კი 2-4 კვირაში უკვე სახეზეა პროგრესი – დაძლეულია საბაზისო ვარჯიშები და ამავდროულად სხეულს ეტყობა ფორმების ცვლილება, დაბალი ცხიმის პროცენტის შემთხვევაში ხდება პრესის რელიეფის პირველი ნიშნების გამოკვეთა, ცელულიტის შემცირება და ზოგადი ფიზიკური მდგომარეობის გაუმჯობესება.

პილატესი (40+ პროგრამა) – პროგრამა დაბალი და ზომიერი ინტენსივობისაა, შედგენილია მათთვის ვინც არის უკვე 40+ ასაკში და  აქამდე არ უვარჯიშია, პროგრამის ძირითადი ნაწილი ეთმობა Mat Workout-ს (საფენზე ვარჯიში), გათვალისწინებულია ყველა ის ცვლილება და პროცესები, რაც ასაკის მატებასთან ერთად მიმდინარეობს ორგანიზმში. ვარჯიში აუმჯობესებს ჯანმრთელობის მდგომარეობას, ამაღლებს ზოგად ფიტნეს დონეს, აჯანსაღებს ორგანიზმს, სახსრების და კუნთების მდგომარეობას, მათ მოქნილობას, სხეულის კომპოზიციას, კუნთისა და ცხიმის თანაფარდობას, გულის მუშაობას, ამაღლებს ენერგიას და განწყობა

“BMI 25+” პროგრამა – პროგრამა განკუთვნილია სპეციალურად ჭარბწონიანებისათვის. გათვალისწინებულია ის ინდივიდუალური მიდგომა, რაც მაღალი წონის პირების ტრენინგის დროსაა აუცილებელი.

„მაღალი ინტენსივობის ინტერვალური ტრენინგი“ (HIIT) – პროგრამა აგებულია მაღალი და დაბალი ინტენსივობის კარდიო დატვირთვების მონაცვლეობაზე, რომელიც გამიზნულია ცხიმის წვის პროცესის გააქტიურებაზე. პროგრამა ასევე შეიცავს ძალოვანი და საკუთარი სხეულის წონით ვარჯიშის ელემენტებს. საფენზე ვარჯიშის ნაწილი მნიშვნელოვნად გართულებულია და ჩართულია ვარჯიშები, რომლებიც მიმართულია შიდა ღრმა კუნთების დამუშავებაზე, სხეულის ბალანსის და კოორდინაციის, ასევე ძალოვანი მაჩვენებლების გაუმჯობესებაზე.

„საცეკვაო კარდიო“ (Just Dance Workout) – პროგრამა შედგენილია თანამედროვე საცეკვაო და აერობიკის ქორეოგრაფიული ელემენტების გამოყენებით. ენერგიული მუსიკის თანხლებით ჩატარებული საცეკვაო კარდიო ვარჯიში ამაღლებს განწყობას, არის სტრესის მოხსნის საუკეთესო საშუალება და იმავდროულად ხარჯავს დიდი რაოდენობით კალორიებს. აღნიშნული კარდიო ვარჯიშიც მაღალინტენსიურ პროგრამებს მიეკუთვნება.

“დილის ვარჯიში” - პროგრამა შედგენილია ადამიანის ორგანიზმის ბიოლოგიური რიტმების და ფიზიოლოგიური თავისებურების გათვალისწინებით. კომპლექსის პირველი ნაწილი შედგება ჰათჰა და პაუერ იოგას ელემენტებისაგან, რომლის მიზანია სხეულის გამოღვიძება ძილის შემდეგ, მისი შრომისუნარიან მდგომარეობაში მოყვანა, ორგანიზმის ტონუსის ამაღლება. დილის კომპლექსს აქვს ყველა ის დადებითი თვისება, რაც ზოგადად ვარჯიშს ახასიათებს. დილის ვარჯიში სრულდება გაწელვების ეფექტური სრული კომპლექსით, ასევე იოგას ელემენტების გამოყენებით. ვარჯიშის შემდეგ ადამიანი მთელი დღის განმავლობაში ინარჩუნებს მხნე და ენერგიულ განწყობას, მისი ნივთიერებათა ცვლის პროცესები კი ამაღლებული რჩება მთელი დღის განმავლობაში, რაც ერთერთი მნიშვნელოვანი ელემენტია წონის კლების პროცესის დროს.