FITNI.ge – Fitness&Wellness » Fitni Studio

Fitni Fitness studio-ს ვარჯიშის განრიგი
ორშაბათისამშბათიოთხშაბათიხუთშაბათიპარასკევიშაბათიკვირა
11:00
11:00
11:00
13:00
14:0014:0014:0014:00 ან 17:00
18:45 18:45 18:45 18:4518:45
20:00 20:00 20:00 20:00 20:00

გსურს ფორმაში ჩადგომა, ენერგიით დამუხტვა, პოზიტივით და ოპტიმიზმით ავსება, იმუნიტეტის გაძლიერება, მუდმივი დაღლილობის შეგრძნებისგან გათავისუფლება, გსურს აღარ ქოშინებდე აღმართზე ან კიბეებზე ასვლისას, უარს არ ამბობდე სასურველ სამოსზე, მთელი ზამთარი აფთიაქში ვირუსის საწინააღმდეგო პრეპარატების რიგში არ იდგე, საკუთარ შესაძლებლობებში ეჭვი აღარ გეპარებოდეს? – თუ ამ კითხვებზე დადებითი პასუხი გაქვს და ამასთანავე გსურს დადებითი შედეგი, მაშინ ივარჯიშე ფიტნისტუდიოს სერტიფიცირებულ ინსტრუქტორებთან ერთად მუდმივი მოტივაციის რეჟიმში.

ჩვენი ფიტნეს სტუდიის ჯგუფური აერობული და ძალოვანი ფორმატის პროგრამები საუკეთესო ვარიანტია ივარჯიშო მოწყენილობის გარეშე, იპოვო თანამოაზრეები ან მეგობრებთან ერთად სასარგებლოდ გამოიყენოთ დრო.

აერობული ტიპის ვარჯიშის ფორმატი – გაერთიანებულია ქორეოგრაფიული და კოორდინაციული ელემენტები, დატვირთავს ყველა კუნთს თანაბრად და გააქტიურებს ორგანიზმის ჟანგბადით მომარაგებას, გააუმჯობესებს სისხლის მიმოქცევას და ხელს შეუწყობს ცხიმის წვის პროცესის გააქტიურებას. მოგიხსნით მთელი დღის დაძაბულობას და აღადგენს ნერვული სისტემის ტონუსს.

ძალოვანი ვარჯიშები – გააძლიერებს მოშვებულ და მოდუნებულ კუნთოვან ქსოვილებს, მათი სისხლით მომარაგებას, რაც თავის მხრივ გააქტიურებს ნივთიერებათა ცვლის პროცესებს. ეს ყველაფერი ჯანმრთელი და ლამაზი სხეულის გარანტიაა.

კვება: ჯგუფის წევრებს მიეცემათ კვებითი რეკომენდაციები

ვარჯიშის ხანგრძლივობა: 1 საათი
ტელეფონი: 236-46-05; 598 111 832; 598 48 43 88

სტუდიის მისამართი: საბურთალო, ჭიათურის ქ.17

(ხილიანი, ინფექციური საავადმყოფოს წინ მიმდებარე ტერიტორია)

The workout aims and type: Our training programs is considered to help you lose weight, reduce cellulite, shape your body and strengthen your muscles, to keep you physically and mentally fit, improve your stamina, enhance your fitness and sport level.

  1. 30 minutes of Cardio
  2. Trouble zone mat workout
  3. Workout is finished with stretching exercises

Group members will get the food plan

The workout lasts one hour

For 100 Gel you get 12 workouts in one month Three times a week (for four weeks)

Contact us: 236-46-05; 598 48 43 88

Studio is located at 17 Chiatura str. Saburtalo district, Tbilisi, (Khiliani, opposite of the Infection Hospital)

Fitni Fitness Studio-ს პროგრამები:

 

„12 კვირიანი პროგრამა“ (I დონე, დაბალინტენსიურიდან-საშუალო ინტენსიურამდე) – ეს არის ის დროის ის პერიოდი, რომელიც საშუალოდ ესაჭიროება ადამიანის სხეულის ზოგად გაჯანსაღებას, ტონუსში მოყვანას, ფორმების ცვლილების მიღწევას და წონის შესამჩნევ კორექციას. პროგრამა იწყება დაბალი ინტენსივობის საბაზისო ვარჯიშებით და კვირების განმავლობაში განიცდის ცვლილებას სირთულის და ინტენსივობის მატების მიმართულებით. ფიზიკურად სრულიად გაუვარჯიშებელი ადამიანის შემთხვევაშიც კი 2-4 კვირაში უკვე სახეზეა პროგრესი – დაძლეულია საბაზისო ვარჯიშები და ამავდროულად სხეულს ეტყობა ფორმების ცვლილება, დაბალი ცხიმის პროცენტის შემთხვევაში ხდება პრესის რელიეფის პირველი ნიშნების გამოკვეთა, ცელულიტის შემცირება და ზოგადი ფიზიკური მდგომარეობის გაუმჯობესება.

პილატესი (40+ პროგრამა) – პროგრამა დაბალი და ზომიერი ინტენსივობისაა, შედგენილია მათთვის ვინც არის უკვე 40+ ასაკში და  აქამდე არ უვარჯიშია, პროგრამის ძირითადი ნაწილი ეთმობა Mat Workout-ს (საფენზე ვარჯიში), გათვალისწინებულია ყველა ის ცვლილება და პროცესები, რაც ასაკის მატებასთან ერთად მიმდინარეობს ორგანიზმში. ვარჯიში აუმჯობესებს ჯანმრთელობის მდგომარეობას, ამაღლებს ზოგად ფიტნეს დონეს, აჯანსაღებს ორგანიზმს, სახსრების და კუნთების მდგომარეობას, მათ მოქნილობას, სხეულის კომპოზიციას, კუნთისა და ცხიმის თანაფარდობას, გულის მუშაობას, ამაღლებს ენერგიას და განწყობა

“BMI 25+” პროგრამა – პროგრამა განკუთვნილია სპეციალურად ჭარბწონიანებისათვის. გათვალისწინებულია ის ინდივიდუალური მიდგომა, რაც მაღალი წონის პირების ტრენინგის დროსაა აუცილებელი.

„მაღალი ინტენსივობის ინტერვალური ტრენინგი“ (HIIT) – პროგრამა აგებულია მაღალი და დაბალი ინტენსივობის კარდიო დატვირთვების მონაცვლეობაზე, რომელიც გამიზნულია ცხიმის წვის პროცესის გააქტიურებაზე. პროგრამა ასევე შეიცავს ძალოვანი და საკუთარი სხეულის წონით ვარჯიშის ელემენტებს. საფენზე ვარჯიშის ნაწილი მნიშვნელოვნად გართულებულია და ჩართულია ვარჯიშები, რომლებიც მიმართულია შიდა ღრმა კუნთების დამუშავებაზე, სხეულის ბალანსის და კოორდინაციის, ასევე ძალოვანი მაჩვენებლების გაუმჯობესებაზე.

„საცეკვაო კარდიო“ (Just Dance Workout) – პროგრამა შედგენილია თანამედროვე საცეკვაო და აერობიკის ქორეოგრაფიული ელემენტების გამოყენებით. ენერგიული მუსიკის თანხლებით ჩატარებული საცეკვაო კარდიო ვარჯიში ამაღლებს განწყობას, არის სტრესის მოხსნის საუკეთესო საშუალება და იმავდროულად ხარჯავს დიდი რაოდენობით კალორიებს. აღნიშნული კარდიო ვარჯიშიც მაღალინტენსიურ პროგრამებს მიეკუთვნება.

“დილის ვარჯიში” - პროგრამა შედგენილია ადამიანის ორგანიზმის ბიოლოგიური რიტმების და ფიზიოლოგიური თავისებურების გათვალისწინებით. კომპლექსის პირველი ნაწილი შედგება ჰათჰა და პაუერ იოგას ელემენტებისაგან, რომლის მიზანია სხეულის გამოღვიძება ძილის შემდეგ, მისი შრომისუნარიან მდგომარეობაში მოყვანა, ორგანიზმის ტონუსის ამაღლება. დილის კომპლექსს აქვს ყველა ის დადებითი თვისება, რაც ზოგადად ვარჯიშს ახასიათებს. დილის ვარჯიში სრულდება გაწელვების ეფექტური სრული კომპლექსით, ასევე იოგას ელემენტების გამოყენებით. ვარჯიშის შემდეგ ადამიანი მთელი დღის განმავლობაში ინარჩუნებს მხნე და ენერგიულ განწყობას, მისი ნივთიერებათა ცვლის პროცესები კი ამაღლებული რჩება მთელი დღის განმავლობაში, რაც ერთერთი მნიშვნელოვანი ელემენტია წონის კლების პროცესის დროს.