FITNI.ge – Fitness, Health, Diet » ცნობილების ფიტნესი და ვიდეოები » ტრეისი ანდერსონის ვარჯიშები

ტრეისი ანდერსონის ვარჯიშები

მადონას და გვინეტ პელტროუს ცნობილმა მწვრთნელმა ქერათმიანმა ტრეისი ანდერსონმა სახელი გაითქვა თავისი ფანტასტიური მეთოდით, რომლის საშუალებითაც მცირე დროში ნებისმიერი კომპლექციის ქალის სხეულს იდეალურ ფორმებს სძენს

გსურთ გქონდეთ მოცეკვავის მსგავსი ფიგურა? – დაივიწყეთ ფასთფუდის შესახებ და კვირაში 6 დღეს ივარჯიშეთ, ასეთია ტრეისი ანდერსონის რჩევა.

 

  • ნაწილი 1

  • ნაწილი 2.1, ფეხები

  • ნაწილი 2.2, ფეხები

  • ნაწილი 3, პრესი

  • ნაწილი 4, ხელები

  • ნაწილი 5, ხელები ჰანტელებით

  • ნაწილი 6, პრესი

  • ნაწილი 7, დასასრული

 

იხ. ასევე ტრეისი ანდერსონის ვარჯიშების სხვა თემები:

ტრეისი ანდერსონის კარდიო ვარჯიშები

Tracy Anderson – Metamorphosis

Filed under: ცნობილების ფიტნესი და ვიდეოები · Tags: , , , , ,

64 Responses to "ტრეისი ანდერსონის ვარჯიშები"

  1. Mari ამბობს:

    gamarjoba!
    es gakvetilebi yoveldgiurad ketdeba ramdeni xnis ganmavlobashi?

    1. Fitni FitNi ამბობს:

      თუ ვარჯიშს ახლა იწყებ პირველად, ან დიდი ხანია არ გივარჯიშია, ჯობია თავიდან დღეგამოშვებით გააკეთო, შემდეგ კი მაქსიმალური ეფექტის მისაღებად კვირაში 6 დღე (ტრეისის ასეთი რეკომენდაციები აქვს თავის ვარჯიშებზე). 2-3 თვეზე მეტი ერთი და იგივე ვარჯიშების კეთება არ არის ეფექტური, შემდეგ რომელიმე სხვა სისტემა აირჩიე და ის გააკეთე, შემდეგ კი ისევ შეცვალე, ასე უფრო უკეთეს შედეგს მიიღებ

  2. likkk ამბობს:

    2 თვეზე მეტია ინტენსიურად ვვარჯიშობ კვირაში 6 დღე და შედეგიც შესამჩნევი მაქვს, მაგრამ დატვირთული გრაფიკის გამო კვირაში მხოლოდ 3-ჯერღა ვახერხებ და ძალიან მაინტერესებს ტემპის ასეთი შესუსტებით შედეგს ხომ არ დავკარგავ?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      არამგონია, ყოველ შემთხვევაში თუ შეატყობ რომ არ გყოფნის, უბრალოდ დროში მიამატე 15-20 წუთი იმ დღეებში როცა ვარჯიშობ და კვებას ცოტა დაუკელი როცა არ ვარჯიშობ ის დღეები.
      გარდა ამისა, შეგიძლია ვარჯიშის სისტემა შეცვალო და იგივე დროში უფრო მეტი ენერგიის დახარჯვა მოგიწევს, ვიდრე იმაში რასაც ახლა აკეთებ და უკვე მიეჩვიე. თუ ვარჯიშის სისტემას შეცვლი შეგიძლია დრო აღარ მიამატო.

  3. likkk ამბობს:

    კარგი, დიდი მადლობა პირველ რიგში საიტისთვის და შემდეგ რჩევებისთვის.

  4. ნინი ამბობს:

    kvela varjishi rom ar gavaketot maints ikneba efekturi is rasats gavaketeb? magalitad khelebis varjishebi ar minda rom gaavaketo….

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      ხელების ვარჯიშების გამოტოვება ბევრს არაფერს დაგაკლებთ, თუ ეგ ადგილები არა გაქვთ პრობლემური, მაგრამ პრესი და ფეხები აუცილებლად გააკეთეთ.

  5. nino ამბობს:

    mainteresebs ramden xansaa (kvira, tve) mizanshewonili am varjishebis keteba shedegis misagwevad?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      1-დან 3 თვემდე

  6. qeti ამბობს:

    gamarjobat :) me problema mxolod muclis da tedzoebis areshi maqvs da marto presis varjishebi rom gavaketo shedegi eqneba? ramdeni xani unda gavaketo dgeshi?shedegi ramden xanshi meqneba? winaswar madloba :))

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      თუ მუცლის პრობლემა მხოლოდ მოშვებული კუნთებია, პრესი გიშველით. მაგრამ თუ ცხიმიცაა, კვება და ფეხის ვარჯიშების მიაშველეთ (დევს საიტზე ფეხების ვარჯიშებიც). როგორც ვხვდები, ზედმეტი წონა არ უნდა გაწუხებდეთ და ასეთ დროს 1 თვეში უკვე შესამჩნევი გაუმჯობესების მიღწევა შეიძლება.

  7. nino ამბობს:

    mogesalmebit. chemi mtavari problema gverdebia, mag adgilebshi minda zedmeti masis moshoreba da romeli varjishebi unda gavaketo?

  8. nanuka ამბობს:

    presis varjishebi rom vaketo 10 dghe yovel dila-saghamos welis areshi daaaxloebit ramden santimetrs movikleb? (maadloba ro arseboobt :** magari saitia mexmareba wonis daklebashi)

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      ეს მგონი ყველაზე აქტიური კითხვაა, დავიკლებ თუ არა მუცლის მიდამოებში პრესების საშუალებით, ამ კითხვაზე პასუხს ამ თემაში იპოვი – http://www.fitni.ge/?p=2356
      რაც შეიძლება რამდენს – ეს უკვე ინდივიდუალურია, სხვადასხვა ფაქტორზე დამოკიდებული და არასერიოზულია ასე წინასწარ დაანონსება, რომ მაგალითად დღეში 20 პრესი კვირაში 1 სმ-ს მოგალებინებთ, ასეთი სტანდარტები არ არსებობს :)

  9. ილაიალი ამბობს:

    დღის რომელ მონაკვეთში შევასრულებ ამ ვარჯიშებს, არ აქვს მნიშვნელობა? მე მხოლოდ საღამოს 7-ის შემდეგ თუ მოვახერხებ და ეს რეკომენდებულია?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      კი, არაა პრობლემა, უბრალოდ შეეცადეთ უშუალოდ ძილის წინ არ დაასრულოთ ვარჯიში, რომ დამშვიდება მოასწროს ორგანიზმმა

  10. Anii ამბობს:

    problemuri makvs marto pexebi da presis varjishebis shesruleba mainc aucilebelia?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      სასურველია, მაგრამ არა აუცილებელი :)

  11. nini ამბობს:

    gamarjobat,var 24 wlis gamxdari magram presi mchirdeba da vaketeb agretve pexebis varjishebsac,pexebze erti ptoblema maqvs gverdebs rom edzaxian cota eg maqvs momrgvalebuli da magizianebs sashinlad,ki vaketeb am videoebidan varjishebs dzalian kargia magram pirdapir gvedebistvis ra varjishebia?anu bardzayis gare mxare.

  12. nini ამბობს:

    ratom datovet chemi kitxva upasuxod?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      თქვენი კითხვა რა თქმა უნდა ვნახე, მაგრამ რადგან დღის საათებში ვიდეოარხებზე ვერ შევდივარ, ამიტომ პასუხი ვერ გაგეცით.
      საღამოთ გადავხედავ ვიდეოებს, გეტყვით ამ ვარჯიშებიდან რომელია გვერდებისთვის და პლიუს სინდი კორუფორდს აქვს გვერდების ვარჯიშები და ამასაც მოგწერთ, ოღონდ საღამოს :)

  13. nini ამბობს:

    მადლობა ყურადგებისთვის,ყოველდღე ვასრულებ სინდის ვარჯიშებს მაგრამ გვერდებისთვის კონკრეტულად არ მგონია იყოს და ამიტომ გთხოვეთ…:)დაველოდები თქვენს პასუხს:*

  14. Fitni Fitni ამბობს:

    ნინი, ნახეთ ეს ლინკები:
    http://www.youtube.com/watch?v=suNj0eeFftw – ამ ვიდეოში პირველი ვარჯიში გარეთა ნაწილისთვისაა

    http://www.youtube.com/watch?v=D0M1huILDjk
    http://www.youtube.com/watch?v=rKD5eV4-Jm8
    http://www.youtube.com/watch?v=DCYyJFV2WCI და ეს ტრეისის ცოტა რთული, მაგრამ ეფექტური ვარჯიში. შეგიძლიათ ამ პოზიციაში კიდევ ერთი ვარჯიში დაამატოთ, როცა მუხლებზე დგეხართ, როგორც ტრეისის ამ ვიდეოშია, ერთი ფეხი განზეა გაწეული და ზევით-ქვევით მოძრაობებს ასრულებს.

  15. nini ამბობს:

    დიდი მადლობა გაიხარეეეე……ამ საიტის დამსახურებაა ჩემი ვარჯიში:*ქალი მსახიობობისთვის ვემზადები და მკვრივი სხეული აშკარად მჭირდება:)

  16. Fitni Fitni ამბობს:

    წარმატებას გისურვებთ :)

  17. nini ამბობს:

    მადლობააა…………fitni ge the beest as a bmw:D:D

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      მაგარი სლოგანია :)))

  18. nini ამბობს:

    😀 kii namdvilad,simartlea da haa…..yoveli dge chemi varjishit iwyeba da es fitni ge damsaxurebaa ukve davizepire varjishebi da videoebs agarc uyureb xolme…. :*

  19. nini ამბობს:

    fitniiii kidev ertxel unda shegawuxoooo bardzayis gareta mxare rom gtxovet xom dadet videoebi da didi madloba,magram shida mxarec minda bardzayis daa tu shedzlebt damidet ra videoebiiii………

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      ოკ, საღამოს :)

  20. nini ამბობს:

    kargiii mokled me chem sxeuls dzalian chaugrmavdi dedachemi gijdeba :D:D

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      აი ბარძაყების შიდა მხარეც:
      http://www.youtube.com/watch?v=UT4UlsoQchY
      http://www.youtube.com/watch?v=CzxoisqfU2o

      დედათქვენი შედეგს რომ ნახავს უფრო გადაირევა :)
      აბა წარმატებები :)

  21. nini ამბობს:

    😀 madloba gaixareeee:*

  22. nini ამბობს:

    tu rame kitxvebi gamichndeba xolme ase periodulad shegawuxeb… :*

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      ოკ :)

  23. elene ამბობს:

    1 saatis saqmea ! gavaketeb amas yovel dge magram shedegi ramden xanshi meqneba am zapxuls unda daviklo 20 kilo shansi araa ar gadavrchebi 😀 ai mirchiet rame dietac da varjishic rom 2 tveshi 20 an 15 kilo mainc davikloo :SS var 13is 75 kilo agar shemidzlia :SS

  24. Fitni Fitni ამბობს:

    ვარჯიში, მოძრაობა, აქტიურობა და ნაკლები სასმუსნაო საჭმელი :)

  25. nini ამბობს:

    fitniiii კიდევ უნდა შეგაწუხო მაგრამ რავქნა აბა…..პრესები კაი გასაგებია და ვაკეთებ უკვე მტკივა ყველაფერი 😀 მაგრამ სხვა პრობლემა მაქვს თეძოებია თუ რა არის როგორ გავიმაგრო?დაბალწელიანმა ჯინსმა გამიფუჭა გვერდები და მინდა დავიპატარაო და გავიმაგრო პრესი პრესია მუცლის მარა პირდაპირ ამისთვის არის ვარჯიშები?გთხოვ რაა დამიდე ვიდეოები თუ ნახავ….

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      არ ჯობია სინდის ან ტრეისის პროგრამა გააკეთო სრულად, ეს პროგრამები კომპლექსურად მოიცავს ყველა ნაწილს, ბარძაყის შიდა, გარე ნაწილსაც, თეძოსაც და პრესსაც, ეგაა ამ კომპლექსების უპირატესობა, რომ დაბალანსებული აქვთ ყველა ვარჯიში თანაბრად :)

  26. nini ამბობს:

    :( ტრეისის ადვილი ვარჯიშები აქვს ამიტომ სინდის ვარჯიშებს ვაკეთებ მაგრამ მაინც მინდა დამატებით კონკრეტულად თეძოებისთვის:(

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      ტრეისის აქვს ადვილი ვარჯიშები?
      ტრეისის მეტამორფოზა არ გიცდია? ესენი ადვილად გამოდგდის? ნახე: http://www.fitni.ge/?p=900

      თუმცა პრობლემა არაა, თეძოებისთვის ლინკებს მაინც დაგიდებ :)

    2. Fitni Fitni ამბობს:

      ნინი ნახე ეს ვიდეო http://www.youtube.com/watch?v=zKSNyQzfXBY
      დენის ოსტინის ვარჯიშების ვიდეოა, ყველა ვარჯიში შესანიშნავია თეძოებისთვის :)

  27. nini ამბობს:

    მადლობა ასე არ ჯობია?:D მეგონა დამჩაგრე…….კი ტრეისი ადვილია და სხვაზე გადავედი ამიტომ…მადლობა…..:*

  28. Fitni Fitni ამბობს:

    არა რა დაჩაგვრა, გირჩიე უბრალოდ :)

  29. salome ამბობს:

    dges daviwye keteba da 8ve dgesve unda gavaketoo???

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      დიახ, ერთი მთლიანი პროგრამაა რვავე ვიდეო.
      თუ გაგიჭირდათ პირველ ხანში უფრო ცოტა გააკეთ და შემდეგ შეასრულად მთლიანად

  30. salome ამბობს:

    madloba da es varjishebi pexebs damisustebs?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      დიახ

  31. salome ამბობს:

    marto pexebis varjishebi rom shevasrulo ar sheidzleba???me marto pexebuis dasusteba mindaa

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      კი შეიძლება

  32. salome ამბობს:

    dzaliian gtxoovt am kitxvaazeec gameciit raa pasuxii daa vsooo: )shedegii ramden xanshii iqnebaaa???erti kviiraa xooo mgooniii

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      1-დან 3 თვემდე. ანუ პირველივე თვეს შეგეტყობა და მერე გაუმჯობესდება.

  33. eko ამბობს:

    gamarjoba,maineteresesb es varjishebi celulitis sacinagmdego tu aris??? :)madloba cinascar

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      ყველა ვარჯიში, სადაც ფეხის არეში სისხლის მიმოქცევა აქტიურდება გარკვეულწილად ცელულიტის საწინააღმდეგოა. თავიდან შეგიძლიათ ამით დაიწყოთ, შეეჩვიოთ, მერე კი ტრეისის მეტამორფოზაში რაც ფეხის ვარჯიშებია, ის აკეთოთ, ისინი კიდე უფრო ეფექტურია.

  34. eko ამბობს:

    madlobaaa :))

  35. მარიამ ამბობს:

    გამარჯობათ, პრობლემა მაქვს მხოლოდ მუცლის არეში, ვარ გამხდარი მაგრამ მუცელი მაინც მაქვს, ყოველ დღე ვაკეთებ უკვე საღამოობით 15 წუთის განმავლობაში პრესის ვარჯიშებს, თუმცა შედეგი მაინცდამაინც არ მაქვს, მარტო პრესის კეთების დროს მეჭიმება და მერე ჩვეულ ფორმას ვუბრუნდები, რას მირჩევ? დიდიიი მადლობა წინასწარ :)))))))))))))

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      რამდენი ხანია რაც აკეთებ?
      და რამდენი ტიპისას? რამდენი სახის ვარჯიშს ასრულებ?
      ზედა პრესი, ქვედა პრესი, გვერდითი პრესი – ყველა ეს გაქვს კომპლექსში?

  36. sali ამბობს:

    ტაბატას მეტოდი რომ არის რა არის შეგიძლიათ მითხრათ და ვიდეოები თუ არის სადმე მაგ ვარჯიშების რომ დადოთ

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      youtube-ზე დევს ვიდეოები, მაგ:
      http://www.youtube.com/watch?v=mQp8q1aDKA4
      http://www.youtube.com/watch?v=_DfuU3TSsFM

  37. ლანა ამბობს:

    უკაცრავად რა მინდა გკიტხოოთ ერთ-ერთ საიტზე ვნახე დვდ ვერსიები TA_Post_Pregnancy_Workout

    The_Tracy_Anderson_Method-Mat_Workout

    Tracy_Anderson-Dance_Cardio_Workout

    Tracy_Anderson-Treadmill_Challenge

    აი ეს 4 ვერსიაა და რომელი გადმოვწერო?

  38. Fitni Fitni ამბობს:

    The_Tracy_Anderson_Method-Mat_Workout აი ეს :)

  39. მირანდა ამბობს:

    ძალიან გთხოვთ მირჩიოთ ისეთი ვარჯიშები რომელიც კუნთებს არ გამიზრდის რადგან საკმაოდ მაქვს უკვე დაკუნთული ფეხები ოღონდ არ მეტყობა როცა ვჭიმავ ძალიან მიმაგრდება განსაკუთრებით მუხლის ქვემოთ უკანა ნაწილებში , არადა მინდა ხვალიდან ყოველ დღე დღეში ნახევარი-ერთი საათი ვივარჯიშო ოღონდ ვერ ვხვდები რა ვარჯიში ავირჩიო და თქვენი იმედი მაქვს ..

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      ყველაზე კარგად სხეულს ტრეისი ანდერსონის “მეტამორფოზა” ათხელებს. ნახეთ ვარჯიშის ვიდეოებში.

  40. sali ამბობს:

    ეს კარდიო ვარჯიშებია ?