FITNI.ge – Fitness, Health, Diet » ცნობილების ფიტნესი და ვიდეოები » სინდი კროუფორდის ვარჯიშები – “Shape your body” workout

სინდი კროუფორდის ვარჯიშები – “Shape your body” workout

სინდის ვარჯიშების რამდენიმე ვიდეო აქვს ჩაწერილი, მათგან ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ვარჯიშების სისტემაა  “Shape your body” workout, რომელიც 3 ნაწილისაგან შედგება. ერთი პერიოდი ამ სისტემით ვვარჯიშობდი და ძალიან მომწონს, ასე ვთქვათ სიამოვნებით ვუწევ რეკომენდაციას

• გახურება, რაზმინკა:

• ვარჯიში ფეხებისთვის:

• ვარჯიში დუნდულებისთვის:

• ვარჯიში ხელებისთვის აზიდვები:

• ვარჯიში ხელებისთვის:

• ვარჯიში პრესისთვის:

• ვარჯიშის დასასრული, გაჭიმვები:


სინდი კროუფორდის სხვა ვარჯიშები 

New Dimension

The next challenge workout

Filed under: ცნობილების ფიტნესი და ვიდეოები · Tags: , , , , , ,

33 Responses to "სინდი კროუფორდის ვარჯიშები – “Shape your body” workout"

  1. likkk ამბობს:

    dzalian mainteresebs menopauzis dros tu sheidzleba varjishi

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      პირიქით, რამდენადაც ვიცი რეკომენდირებულიცაა
      შეგიძლია ამ ლინკებს გადახედო:

      Fitness tips for menopause: Why fitness counts

      ან

      Занимайтесь физическими упражнениями каждый день

  2. likkk ამბობს:

    didi madloba. da menstruaciis dros sheidzleba?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      პირველი ერთი-ორი დღე მოერიდე, შემდეგ კი თუ დისკომფორტს არ გიქმნის შეგიძლია ივარჯიშო. დააკვირდი საკუთარი ორგანიზმის რეაქციას.

  3. khatia88 ამბობს:

    აქ სამი ეტაპი სადაა? ვერ მივხვდი, ეს ჯერ პირველია?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      ეტაპები სირთულის მიხედვით სინდის ამ პროგრამას აქვს: http://www.fitni.ge/?p=3705
      აქ რაც დევს ეს ერთი სრული პროგრამაა. ამ გამოცემასაც აქვს სამი ნაწილი, ეს პირველია, მეორე ამის მსგავსია, მესამე კი მოკლე რეზიუმე. მაგრამ ეს ნაწილები დამოუკიდებელი პროგრამებია და არა ეტაპები.

      1. nat ამბობს:

        amit mec vvarjishobdi da sauketesoa,magram exla rom cal-calke videoebia cudia.kargi iqneboda mtliani video iyos

  4. nat ამბობს:

    dzalian mida mtliani video da ar shegidzliat sheaertot ert videod da ise atvirtot??????

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      სამწუხაროდ, youtube არ იძლევა დიდი ფაილების ატვირთვის საშუალებას

  5. nanuka ამბობს:

    problema mxolod muceltan maqvs da presis varjishebi ro vaketo shedegi ramden xanshi iqneba?

  6. თაკო ამბობს:

    თუ მენსტრუაციის დროს დისკომფორტს არ გიქმნის ვარჯიში, ხო შეიძლება ვივარჯიშოთ?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      შეიძლება

  7. […] ცდილობდი და აი, მოვახერხე აი ისიც : http://www.fitni.ge/?p=188 ცოტა ხანში კიდევ ერთხელ ვაპირებ, […]

  8. _თათ_ ამბობს:

    მაინტერესებს, “ვარჯიში ფეხებისთვის,” მაგით რამდენ დაკლორიას ვიკლებთ?

  9. _თათ_ ამბობს:

    კალორიას ვხარჯავთ – მინდოდა მეთქვა ))

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      ძალიან ცოტას, ზოგადად საშუალო აქტიურობის 1 საათიანი აერობიკის დროს 384 კალორია იწვება, ეს ვარჯიში 11 წუთიანია, ასე რომ პროპორციულად თუ ვიანგარიშებთ დაახლოებით 60-70 კალორია გამოდის.
      გადახედე დახარჯული კალორიების ცხრილს: http://www.fitni.ge/?p=1163

  10. ემი ამბობს:

    დაახლოებით ერთი წელია მივატოვე სპორტი, ვარჯიშობდი სერიოზულად. მინდა რომ ფორმაში ვიყო:). მაინტერესებს, სინდი კროუფორდის რომელი ვარჯიშების სისტემა აჯობებს ჩემთვის? :)

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      http://www.fitni.ge/?p=183 – ეს ჯობია

  11. ემი ამბობს:

    :)ძალიან მომწონს თქვენი საიტი:)

  12. qeti ამბობს:

    არასდროს არ მივარჯიშია ზოგადად ვარ გამხდარი მარამ მაწუხებს მუცლის და თეძოს პრობლემა… ჩემი ფიზიკური დატვირთვა იმით შემოიფარგლება რომ ყოველდღე 30 წუთი ვატრიალებ ჰულაჰუპს და 10 წუთი ვცურავ. რომელ ვარჯიშებს მირჩევთ? წინასწარ დიდი მადლობა :)

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      ერთი ტიპის დატვირთვა დიდ შედეგს არ მოგცემს, ჰულაჰუპს ვგულისხმობ. 10 წუთი ცურვაც ფაქტიურად არაფერია. შეგიძლია სინდის ამ კომპლექსიდან დაუმატო ვარჯიშები, მარტო პრობლემური ადგილების არა, მთლიანობაში, რომ სხეული ტონუსში მოვიდეს და პრობლემური ადგილები ალაგდეს.

  13. qeti ამბობს:

    იდი მადლობა :)) და კიდევ ერთი კითხვა მაქვს აქ ვერ ვნახე ისეთი ვარჯიშები რომელიც თეძოებსაც გამიხდუნბს და იქნბ ამე ეფექტური ვარჯიშის ლინკი დამიდოთ?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      სინდის კომპლექსშიც და სხვა კომპლექსებშიც ფეხების ვარჯიშები სადაცაა, ყველგან ჩართულია თეძოს ვარჯიშებიც. ფეხის ვარჯიშის დროს, როცა ხდება რომელიმე მთავარი კუნთის ვარჯიში, იქ მთავარის გარდა სხვა კუნთებიც მონაწილეობს და სტატიკურ მდგომარეობაში არ რჩება. ამ სისტემაში უშუალოდ თეძოზე კი “ვარჯიში ფეხებისთვის” ნაწილში მე-3, 5, 6, 7 ვარჯიშებია, “ვარჯიშები დუნდულებისთვის” – მე-2 ვარჯიში.
      ცალკე თეძოებისთვის შეგიძლია ეს ვიდეოც გამოყენო: http://www.youtube.com/watch?v=zKSNyQzfXBY

  14. marika ამბობს:

    პირველ რიგში მოგესალმებით :) დამწყები ვარ არასდროს მივარჯიშია და მაინტერესებს საშუალოდ დღეში რამდენი ხანი უნდა ვივარჯიშო ?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      გამარჯობა :)
      დაიწყეთ 30 წუთიდან და ნელ-ნელა გაზარდეთ 1 საათამდე. 1 საათი სავსებით საკმარისია

  15. marika ამბობს:

    დიდიი მადლობაა:)) მაგრაამ ერთ საათამდე როგორ გავზარდო ? სხვა ვარჯიშევბი მივუმატო თუ ამ ვარჯიშების ხანგრძლივობა გავზარდო ?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      ეს ზოგადად ვარჯიშზე გიპასუხეთ, ნუ გადააჭარბებთ 1 საათს :) ხოლო თუ ამ კომპლექსის გაკეთებას აპირებთ და გაგიჭირდათ, პირველი დღეები შედარებით მოკლე ვერსია გააკეთეთ, ანუ ვთქვათ რამდენიმე ვარჯიში ამოაგდეთ და თანდათან გადადით სრულ კომპლექსზე.

  16. სალომე ამბობს:

    რომელიმე საიტი ხომ არ იცით საიდანაც შეიძლება ამ ვარჯიშების გადმოწერა?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      ტორენტ საიტებზე დევს http://www.rutracker.org აქ ნახე

  17. ანასტასია ამბობს:

    ვარჯიშის შემდეგ თბილი წყლით დაბანა შეიძლება?

    1. Fitni Fitni ამბობს:

      რა თქმა უნდა შეიძლება :) წყალი უნდა იყოს თბილი, არც ზედმეტად ცივი და არც ცხელი, რომ ვარჯიშის შემდეგ გულს ზედმეტი დატვირთვა არ მიადგეს

  18. დალი ამბობს:

    თუ შეიძლება სინდის 2 და 3 ვარჯიშებიც რომ დადოთ

  19. კომეტა ამბობს:

    მე წონაში მომატება მინდა და არ მინდა რომ დუნდულები დამისუსტდეს პირიქით მინდა რომ ზომა მოემატოს დაფორმაშიც მოვიდეს და დუნდულებისთვის რომაა ვარჯიში ეგ რომ გავაკეთო სასურველ შედეგს მივაგწევ თუ ეგ გამოიწვევს უფრო დასუსტებას?ვარჯიშის შემდეგ ჭამა რას გამოიწვევს.წინასწარ მადლობა